Stoiska eventowe kojarzą nam się z wielkimi imprezami firmowymi i branżowymi. To prawda, że najczęściej znajdziemy je na wielkich halach, gdzie organizowane są, na przykład międzynarodowe targi. To świetny sposób na pozyskanie nowych odbiorców, zaprezentowanie swoich produktów i usług oraz marki. Współcześnie klient chętniej kupuje produkt lub korzysta z usługi firmy, która wyznaje podobne wartości jak on sam. Dlatego stoiska eventowe odgrywają kluczową rolę w procesie promocji i reklamy marki. Gdzie jeszcze można je znaleźć? Coraz częściej w prywatnych klinikach, na uczelniach, siłowniach i pawilonach handlowych. Stoiska eventowe realizowane przez Movement wyróżniają się nowoczesnym designem, ergonomią i komfortem. Zazwyczaj na targach przedsiębiorcy mają niewielką powierzchnię do wykorzystania. Dlatego meble modułowe są tak ułożone, aby tworzyły jedną, spójną całość. Specjaliści z Movement mogą pochwalić się nie tylko wieloletnim doświadczeniem. Nieustannie podążają za trendami mody i nowinkami w branży wystawienniczej. Klienci docenili ich usługi za rzetelność, terminowość, poczucie estetyki i konkurencyjne stawki.
Stoiska eventowe – czyli jak tworzy się scenografię?
Aby stoiska eventowe prezentowały się nienagannie, potrzebny jest projekt scenografii, który obejmuje wybrane meble modułowe i dodatki aranżacyjne. Jak zatem tworzy się scenografię? Czuwa nad nią zespół profesjonalistów. Dział projektowy obejmuje dwie pracownie. Warto jeszcze dodać, że scenografia składa się także z działek targowych i wystawowych. Na specjalne życzenie klienta pracownia scenografii realizuje także strefy VIP. Świetnie nadają się do prowadzenia zaawansowanych rozmów biznesowych i nawiązywania współpracy. Scenografia eventowa odgrywa kluczową rolę, ponieważ dzięki dodatkom i kolorystyce przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Walory wizualne są niezwykle ważne. Gdy stoisko “wpadnie w oko” klientom, to podejdą do niego z czystej ciekawości.