Eventy branżowe stanowią doskonałą okazję do zaprezentowania swojej marki, produktów i usług. Takie wydarzenia nie odbywają się często. Dlatego warto się do nich przygotować i zaplanować całą scenografię, od której bardzo wiele zależy. Nie zapominajmy, że scenografia ma za zadanie przykuć uwagę klienta i zachęcić go do odwiedzenia stoiska targowego. Wystawy i targi stwarzają nowe możliwości współpracy, nawiązanie kontaktów z kontrahentami, klientami i producentami. Co jeszcze należy przygotować? Oprócz scenografii i stoiska, w którym pomogą nam profesjonaliści, dobrze jest zainwestować w katalogi, broszury, pakiety prezentowe dla odwiedzających stoisko, ulotki oraz drobne gadżety. Eventy branżowe rządzą się swoimi prawami. Meble na eventy należy dopasować do możliwości przestrzennych, charakteru wydarzenia oraz wartości, jakimi kieruje się przedsiębiorstwo.
Meble na eventy – wynajem
Meble na eventy można wynająć! To idealne rozwiązanie w szczególności dla przedsiębiorców, którzy stawiają swoje pierwsze kroki w biznesie. Wynajem jest dużo tańszy od zakupu mebli modułowych. Tym bardziej jest to korzystne, ponieważ przygotowując się do pierwszych branżowych targów, możemy ocenić skalę wydarzenia, konkurencję oraz swoje stanowisko na tle innych firm. Może okazać się, że akurat produkty i usługi, które oferujemy nie do końca można promować na targach. Może warto skierować swoje portfolio do mniejszej grupy odbiorców w bardziej kameralnych przestrzeniach, na przykład w lokalnych pawilonach handlowych. Meble na eventy od Movement wybierzesz zgodnie ze swoimi preferencjami i możliwościami finansowymi. Nawet najmniejszą powierzchnię warto stylowo zaaranżować. Nie może zabraknąć wygodnych kanap, sof, stołów, stolików kawowych oraz lad expo. Dużym zainteresowaniem cieszą się komfortowe pufy, stoły cateringowe, hokery oraz stoliki koktajlowe. Więcej informacji na temat budowy stoisk targowych oraz wynajmu mebli znajdziecie na stronie movement.pl.